Inventarisatie evenementen 2019

Net als vorig jaar, willen wij (samen met de gemeenten Hulst en Sluis) de evenementen voor 2019 op tijd inventariseren. Dit is belangrijk vanwege de openbare orde en veiligheid.

 In verband met de inzet van politieambtenaren kan het organiseren van grote evenementen op dezelfde tijdstippen problemen opleveren. Vandaar dat we op tijd willen weten welke evenementen waar en wanneer plaatsvinden. Het is van groot belang dat we deze inventarisatie vóór 1 november 2018 afgerond hebben.

Evenement aanmelden
Wilt u in 2019 een evenement organiseren? Geef het dan aan ons door vóór zaterdag 20 oktober 2018. Vul dan het eformulier 'inventarisatie evenementen 2019' in. Let op: u heeft hiervoor Digid of eherkenning nodig.

Meer informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mw. M. de Clerck van team vergunningen en handhaving via tel. 14 0115 of per e-mail: m.declerck@terneuzen.nl.