Inventarisatie evenementen 2022

De ontwikkelingen rondom de coronacrisis zorgen nog steeds voor onzekerheden. Zeker ook voor de evenementen die volgend jaar op de planning staan. Toch willen wij de evenementen die voor 2022 op de planning staan, net als voorgaande jaren op tijd inventariseren.

Dit doen we samen met de gemeenten Hulst en Sluis, want dat is vanwege de openbare orde en veiligheid belangrijk. In verband met de inzet van politieambtenaren kan het organiseren van grotere evenementen op dezelfde tijdstippen problemen opleveren. Vandaar dat we op tijd willen weten welke evenementen waar en wanneer gaan plaatsvinden. Het is van groot belang dat we deze inventarisatie vóór 1 november 2021 afgerond hebben.

Aanmelden

Weet u al of u in 2022 een evenement wilt organiseren? Zo ja, laat het ons vóór 20 oktober 2021 weten door het inventarisatieformulier te downloaden. Download het inventarisatieformulier. Stuur het vervolgens per post naar ons toe of mail het naar m.declerck@terneuzen.nl.

Meer info

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mathy de Clerck van team Vergunningen en Handhaving per e-mail m.declerck@terneuzen.nl of via tel. 14 0115.