Vraag een reisdocument aan in De Molenhof in Zaamslag

Woensdag 26 februari gaan wij op bezoek bij bewoners van De Molenhof in Zaamslag. Bewoners van wie het paspoort of de identiteitskaart bijna is verlopen, kunnen die dag een nieuw document aanvragen. Inwoners van de gemeente Terneuzen kunnen ook op 26 februari tussen 13.00 en 16.00 uur terecht voor het aanvragen van bepaalde documenten. Maak van tevoren wel even een afspraak.

Waarvoor kunt u een afspraak maken?

U kunt een afspraak maken voor:

  • Aanvraag identiteitskaart € 58,30 (tot 18 jaar € 30,70)
  • Aanvraag paspoort € 73,20 (tot 18 jaar € 55,35)
  • Bewijs van in leven zijn € 13,80 (kan ook digitaal)
  • Uittreksel BRP € 12,00 (kan ook digitaal voor € 10,00)
  • Formulier kinderbijslag gratis
  • Verhuizing gratis (kan ook digitaal)

Wat heeft u nodig voor de aanvraag van een reisdocument?

  • Alle in bezit zijnde reisdocumenten (paspoort en/of identiteitskaart)
  • Een recente pasfoto. De pasfoto moet voldoen aan de geldende eisen. Deze zijn bekend bij de vakfotograaf.
  • Betaal bij voorkeur met uw pinpas. Bij contante betaling, graag gepast betalen.

Let op: alleen afhalen in Terneuzen

Reisdocumenten kunt u alleen bij de publieksbalie in Terneuzen afhalen. Vanwege veiligheid kunnen wij deze documenten niet op andere plaatsen uitreiken.

Maak een afspraak

Op woensdag 26 februari kunt u tussen 13.00 en 16.00 uur terecht in De Molenhof, Molenstraat 14 in Zaamslag. Wilt u van deze mogelijkheid gebruikmaken? Maak dan een afspraak.