Een award voor onze nieuwe huisstijl
Wij hebben een award gewonnen voor onze nieuwe huisstijl. Een jury van brandingexperts over heel de wereld heeft voor onze inzending gekozen in de categorie ‘Nieuwe identiteit’.
Met Nilsson Agency uit Goes gingen we vorig jaar de samenwerking aan. Zij gingen aan de slag met het ontwerp. In januari van dit jaar lanceerden we onze nieuwe huisstijl. Zowel Nilsson als wij waren erg blij met het resultaat en daarom besloten we mee te doen aan The Best Brand Award-competitie.
Award
Wethouder Jeroen de Buck (Communicatie): “Terneuzen ontwikkelt zich volop. We zoeken steeds naar manieren om te vernieuwen. Onze nieuwe huisstijl is daar een goed voorbeeld van. Hiermee laten we zien dat we een frisse en moderne gemeente zijn. Daarnaast zorgt het voor een herkenbare en krachtige uitstraling naar onze inwoners, ondernemers en bezoekers. Dat we met onze nieuwe identiteit nu ook een award in de wacht slepen, is helemaal mooi. Daar kunnen we trots op zijn.”
V.l.n.r. Tessa van Graefschepe en wethouder Jeroen de Buck van de gemeente Terneuzen en Rob Lambert en Edwin Staps van Nilsson Agency.