Hoe beoordeelt u onze dienstverlening

Beoordeling onze dienstverlening

Goede dienstverlening begint met inzicht in de klanttevredenheid. Wat vindt u van onze digitale, balie- en telefonische dienstverlening en hoe kan deze beter? Met uw waardering kunnen wij onze dienstverlening aanpassen op uw wensen en behoeften.

Hoe beoordeelt u?

Het beoordelen gaat met een smiley-systeem. Op de website vindt u het blok met smiley’s rechtsboven op de pagina’s. In de publiekshal staat naast de ingang een touchscreen. Deze kunt u gebruiken om een oordeel te geven over de dienstverlening. Na een telefoongesprek worden de vragen gesteld die u via een keuzemenu met uw telefoon(toetsen) kan beantwoorden.

Vindt u de informatie op de website goed of duidelijk of bent u goed geholpen aan de balie? Kies dan een groene smiley. Is de informatie minder duidelijk of bent u matig geholpen? Kies dan een oranje smiley. Een rode smiley is bij onbegrijpelijke of slechte informatie of wanneer u niet goed geholpen bent.
Uw oordeel kunt u in het volgende tekstblok toelichten. Aan de telefoon kunt u uw keuzes toelichten door in te spreken.

Het kost slechts 10 tot 15 seconden om een beoordeling te geven. Dankzij u krijgen we inzicht in onze prestaties. Waar nodig kunnen we de dienstverlening verbeteren. Dagelijks ontvangen wij feedback. Uw beoordeling en toelichting is altijd anoniem.

smiley scherm van govmetric