MijnOverheid
De gemeente Terneuzen is aangesloten op de Berichtenbox op mijn.overheid.nl. Daarmee heeft de gemeente de mogelijkheid om u digitale post te sturen. De brieven die de gemeente op dit moment digitaal (dus naar de Berichtenbox) stuurt, zijn de herinneringsbrieven voor verlopen reisdocumenten.
Wat is de Berichtenbox?
De Berichtenbox is een persoonlijke brievenbus van MijnOverheid. Hierin kunt u online post van de overheid ontvangen, zoals berichten over uw toeslagen, uw kinderbijslag, of het verlopen van uw APK. Als er nieuwe berichten voor u zijn, ontvangt u een e-mail. De Berichtenbox is overzichtelijk, veilig en altijd beschikbaar.
Wennen aan online verzending
De brieven die de gemeente nu online (dus naar de Berichtenbox) verstuurt, zijn de herinneringsbrieven voor verlopen reisdocumenten. Als u dus de Berichtenbox heeft geactiveerd, ontvangt u deze online. We versturen dit bericht ook nog per post. Zo kunt u alvast wennen aan de online verzending. Brieven over andere zaken ontvangt u voorlopig nog per post. Activeert u de Berichtenbox niet, dan blijft u alle brieven per post ontvangen.
Hoe kan ik organisaties toevoegen of verwijderen?
Afmelden voor de Berichtenbox